poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wspólne szycie narzuty

W ramach wspólnego szycia na wspomnianym już przeze mnie forum Szyjemy po godzinach , o którym więcej tutaj http://szyjemy-po-godzinach.pl/viewtopic.php?f=101&t=13040&start=0 powstaje narzuta.W moim przypadku kolorystyka czarno-biała ale zachęcam do oglądania jakie piękne bloki w cudownych kolorach czarują koleżanki na forum .
Przedstawię kolejno :
blok styczniowy
blok na luty

blok marcowy
i aktualny,blok na kwiecień
Zaległości nadrobione , więc teraz co miesiąc zapraszam do obejrzenia kolejnych bloków .
Być może ktoś zechce dołączyć do naszego szycia ... zachęcam ;)


9 komentarzy:

  1. Pięknie ci Kasiu wychodzą poszczególne bloki,rozumiem,że całość utrzymana będzie w takiej kolorystyce?
    Będzie piękna narzuta!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mam zaległości forumowe...
    Twoje bloki są ekstra :)
    Muszę polecieć poczytać, co tam tworzycie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalałaś z tą czernią i bielą Kasia, super! to poczatek a efekt końcowy będzie powalający;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja za marcowego nie mogę się zabrać - utknęłam w połowie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne bloki! Podziwiam za precyzję szycia i dobór kolorów. Będzie wspaniała narzuta!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, jesteście niezawodne :))) ... dziękuję
    Nailaa ... jest jeden jedyny sposób żeby nie utknąć w połowie ;) ... zrobić robotę za jednym zamachem : tzn.dziś kroisz , jutro zszywasz ;)... rach ciach ... nawet jeśli dziś jest dziś a "jutro" za tydzień :)))
    Wracaj czym prędzej do marcowego , bo już kwietniowy czeka - kolejka się wydłuża :O
    Trzymam kciuki... ale krótko, bo mi niezbędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne,będzie cudna narzuta♥Ten ostatni blok jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję
    Jak uszyłam pierwszy to wydawało mi się, że następny nie może być ładniejszy a tutaj każdy ma swój szczególny urok

    OdpowiedzUsuń