sobota, 21 września 2013

Koty na życzenie

Poszeweczka ... jak zwykle 
Tym razem w rozmiarze 50 x 60 cm
Powstawała dłuuuuugo  ale teraz kiedy na nią patrzę nie potrafię wytłumaczyć dlaczego ...
kotki są przecież takie słodkie ...
Wybaczcie ale dziś nie będę zbyt rozrzutna w słowach ...
Zdradzę jedynie ,że jednocześnie kończy się sweterek na drutach ...jeszcze tylko odpowiednie guziczki muszę doszyć i zaraz jak będzie gotowy przyjdę go Wam pokazać 
a na maszynie codziennie troszeczkę postępuje pikowanie ...
narzuty dla Piotrusia 
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
Pozdrawiam 
i dziękuję za Wasze odwiedziny ♥

9 komentarzy:

  1. Swietny ten materiał- włąsciwie oba sa piekne.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa tego sweterka :))
    a poduszeczka pasuje do mojego ostatniego posta,
    bo u mnie też koty ;))
    tylko Ty masz takie myślące koteczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten koci materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zestawienie:)
    miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna, switaśna jak to teraz młodzież mówi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotki w gazetce, świetny materiał.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ta poszewka. Ponieważ ma koty...moje ukochane koty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W twoich poszeweczki można podziwiać bez końca,teraz wiesz dlaczego Cię wyróżniłam♥Ślę moc uścisków.

    OdpowiedzUsuń